W roku akademickim 2022/2023 student zgłasza swoją kandydaturę do stypendium ministra wysyłając za pośrednictwem swojej studenckiej skrzynki e-mailowej informację na adres e-mail koordynatora wyznaczonego przez Rektora Uniwersytetu Zielonogórskiego: E.Kazmierczak@adm.uz.zgora.pl.
Po otrzymaniu zgłoszenia, koordynator zakłada studentowi konto Redaktora pomocniczego na portalu https://osf.opi.org.pl/app, a następnie przekazuje studentowi dane umożliwiające logowanie. Po wprowadzeniu loginu i hasła, student wypełnia wniosek o przyznanie stypendium ministra w części B i C oraz wgrywa wszystkie załączniki w terminie do 19.10.2022 r.
Rektor Uniwersytetu Zielonogórskiego przekazuje wnioski Ministrowi Edukacji i Nauki w terminie do 25.10.2022 r. za pośrednictwem systemu OSF.
Szczegółowe informacje na temat stypendium znajdziesz na stronie Ministerstwa Edukacji i Nauki oraz w Dziale Spraw Studenckich.